Ze kwam op de fiets
Van "Ambtenaar van de Toekomst-Award"
Ga naar het project
Toen wij, bewoners van een straatje in Veenendaal, het idee opvatten om het openbaar groen van onze straat in eigen beheer te gaan onderhouden stuurden we een berichtje naar de gemeente.
Wijkmanager Tessa reageert; ''Superleuk dat jullie ideeën hebben voor groen in de wijk, ik kom graag langs.''
Op een vroege lentemiddag parkeerde ze haar fiets tegen een boom en vertelde ze met veel enthousiasme over haar werk in de wijk. Helder en duidelijk legt ze uit wat er kan, hoe het kan, wat de rolverdeling is en waar wij de bonnetjes voor de aanschaf van de planten naar toe kunnen sturen.
Na een uurtje praten konden we van start. Hoe mooi is dat?
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
